21. november 2011

Bil punktum






Bil. Jeg søkte etter bilder på nettet, for å vise dere hva vi nå har prøvekjørt. Alt jeg fant var langhårete fotballspillere og pokaler.. Det er ikke så rart da søkeordet viste seg og være FIFA. Bilmerket er selvfølgelig Fifa. (Sukk! Der skjedde det igjen! FIAT er ordet:p)Det hender at vi snakker bil - kjæresten og jeg. Det vil si at det er han som prater og jeg lytter.

Vi prøvekjørte biler i helgen - han kjørte og jeg satt på. Bilene (Alfa Romeo Mito og Fiat Punto. Nå holder jeg tunga rett i munnen altså) hadde sminkespeil på passasjersiden (selvfølgelig et pluss!), varme i setene og ellers ..ja, det har jeg glemt. At Alfa Romeoen ikke har bakdører synes jeg er svært kronglete på mange måter, og visker den dermed ut av listen over biler som imponerer. Vi kjører allerede i sportsbil. Poenget er hva skal man velge som den neste?

Kan hende det blir enda en vår med MR2-en? Jaja, det er ikke ille det når vårsola skinner, man finner frem solbriller, hårsjalet, tar av seg vinterjakka for første gang og taket trykkes ned - jo, det er deilig det:)








Vår 2011

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar